söndag 31 maj 2009

Vilket väder..

Ja det kan man säga i går och idag har det varit kanon väder..Var ute lite i solen igår och idag.. Annars sker det inte så mycket. Skulle igentligen ha jobbat denna helgen men är sjukskriven igen :( Har fått inflammation i Örontrumpeten och det gör att jag är känslig mot vissa ljud tex bas och pip ljud framför allt.. Och Pip ljud har vi gott om på jobbet.

Har beställt linser till min SW karaktär(Ysanne Isard)och så fort de kommer så ska jag bara skaffa ett par röda så är det nya bilder som gäller och då håller iaf jag alla tummar och tår jag har för att uniformen ska bli 100% godkänd.. Har redan börjat fundera på uniform nummer två och ev uniform nummer tre hehe fick idén idag men den kräver nog sin lilla tid och framför allt pengar och tålamod. Men vem vet jag kanske vinner en förmögenhet på Norska Lotto (Men borde kanske spela först)

Nej klockan den tickar och går och jag som håller på med middag hehe :D
Ha det bra nu alla Bloggare

Inga kommentarer: