måndag 29 juni 2009

Dax att skriva lite

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev. En del beror på att jag har varit lat och den andra delen beror på att under midsommar helgen så var jag inlagd på Central Sjukhuset i Karlstad för jag hade fått njurbäcken inflamation. örutom det så har jag varit med NG (Nordic Garrison) på en lite mini troop på Rikshospitalet i Oslo. Ja va med som supporter och det var... Kul käns fel att skriva för vi var på barn & Ungdoms avdelningen för väldigt sjuka barn & Ungdomar. Det som var kul var att se hur glada de blev när Vader och hans Stormtroopers kom och hälsade på och de hade med sig en lite tekningstävling med 2 väldigt fina priser.

Sista veckan nu har ajg varit sjukskriven och då har jag passat på att njutit av solen och städat en del i huset/lägenheten nej får ta och göra ett ryck med tvätten innan jobbet :( vill inte....

Inga kommentarer: