fredag 26 februari 2010

Hatar G4S

Är så förbannad på G4S nu så det är inte sant..... Har försökt sedan december att få ledig nästa helg. Först genom att flytta min semester som blev ett NEJ, sedan genom att byta helg med en kollega vilket var ok fram tills jag blev 50% sjukskriven vilket jag är nu och då pratade jag med min ledare och sa att jag ville jobba 3 hela vakter sedan vara ledig 3 det skulle nog gå bra men hon skulle ringa tillbaka vilket hon ej gjorde. Så jag ringde till bemanningskontoret i går kväll och sa att jag ville jobba tre dagar till veckan sedan vara ledig tre det skulle gå bra han skulle notera det.

Men så fick jag ett telefonsamtal idag och det hade blivit bestämt att jag var tvungen att jobba 50% halva vakter från vaktens början vilket inte går när jag börjar tidigt... MEn har pratat med en person i facket och han skulle kolla på det så skulle jag ringa på Måndag igen..

Hatar verkligen G4S nu... Hade förståt om jag kom på i går att jag skulle vara ledig men har försökt ända sedan december

Inga kommentarer: