fredag 14 maj 2010

Blir så TRÖTT

Det kan man lugnt säga att jag blir. Var och handlade förut och fick jätte sendrag i handen så jag gjorde en lite piruett av smärta. Som tur var var en av mina tjej kompisar med så hon fick dra tillbaka fingret. Detta är inte först gången denna vecka som jag får kraftigt sendrag fick det igår kväll och i morse när jag låg i sängen och strekte på mig fast då var det i vaderna och fy fan vad ont det gör.
Var nyss och tömde maskinen på tvätt som skulle hängas och fick sendrag.. vad jag än gör så blir det så och det är sååååå irriterande och jobbigt..

Sedan idag har det ju varit lönings dag och det är alltid lika intressant att se på kontot.. EN sak har jag konstaterat i alla fall här verkar det som att det lönar sig att vara sjukskriven... Konsigt men sant. Kan vara därför Norge sliter med sjukskrivningar

Inga kommentarer: